YOGA FLY


YOGA FLY

Yoga fly, vücut enerjisini  yeniden düzenlemek, vücut hizasını bulmak  için yerçekimi kuvvetinin etkisiyle ve bir hamak yardımıyla çalışan bir egzersiz metodudur. Hamaktan feyz alınarak ortaya çıkmış bu sistemin içerisinde, yoga asanaları(yoga pozları), dans, pilates, meditasyon ve ileri düzeylerde akrobasi içeren hareketlerle teknik  bir disiplin yaratılmıştır.

Dinlenmek, dingin bir enerjiye sahip olmak, stresi yönetmek, kendine masaj etkisi vermek ve derin uzamalarla vücudu ve enerji kanallarını açmak için ortaya çıkmıştır. Bunun fiziksel açıklaması; Enerji  akışınız nefes bilinciyle artar, bedenin  duygusal kilitleri(bandhaları) artan bir farkındalık ile açılma rahatlığı yaşar. Bu kilit noktaları aynı zamanda sizin duygusal birikimlerinizin saklı olduğu sıkışmış enerji noktalarıdır. Bunlara, karanlık, nefes gitmeyen noktaları denir.  Aynı zamanda bu kilit noktaları sizin yaşam enerjiniz olan majör ve minör çakra sisteminizle de ilgilidir. Biriken enerji önce duygusal sonra fizik bedende hastalıklar getirir, enerji her şeydir. Serbest kalan enerji, meridyen otoyolları, kanallar diye tabir ettiğimiz meridyen ağında nefesle(chi) yaşam enerjisi ile hayat bulur.

 

Bu Teknik Sizlere Neler Sağlar?

  • Esneklik düzeyini, hareket açıklığı ve kas gücünüzü arttırır.
  • Eforsuz uzama sağlar.
  • Kas gücü artacağından, dolaylı olarak bazal metabolik hız artar.
  • Bazal metabolik hız arttığından kilo vermede pozitif bir etki sağlar.
  • Rahat kas ve geniş eklem açıklığı sağlar.
  • Koordinasyon becerisi geliştirmeyi sağlar.
  • Stresten arındırıp rahatlatır.
  • Omurgayı uzatır ve sinir sistemini dinlendirir.
  • Enerji temizler, enerji depolayacak gücü oluşturur.
  • Kendi kendine masaj teknikleri ile kaslarda rahatlama sağlar.
  • Daha iyi vücut farkındalığı oluşturur.
  • Boyun veya sırt sıkıştırma olmadan yoga pozlarının yapabilmesini sağlar.
  • Gözleri berraklaştırır.
  • Kan devir daimi, kardiyovasküler sistemi güçlendirir.
  • Lenf ve atar damarlarınız açılır, bu da dolaşım sisteminizi devir daim açısından rahatlatır.
  • Omurga adeta uzar ve omuz soketleri rahatlar.
  • Baş aşağı duruşları kendinizi iyi hissetmenizi efektif bir şekilde gösterir.