FONKSİYONEL ANTRENMAN


CROSSFIT

CrossFit genel güç ve kondüsyon programıdır. Tanımlanmış 10 temel fiziksel özelliğin gelişimini hedefler. Bu özellikler, Kardiyovasküler dayanıklılık, iş yapabilme kapasitesi, güç, esneklik, patlayıcı kuvvet, hız, koordinasyon, çeviklik, denge, vücut kontrolü olarak sıralanır. CrossFit antrenmanları tek bir bölgeyi izole çalıştırmayı değil, birden fazla eklemin dahil olduğu ve bir çok ana kas grubunun harekete katıldığı fonksiyonel hareketlerle bütün vücudu dengeli çalıştırmayı hedefler. CrossFit metodunun kullandığı hareketler, olimpik halter tekniklerinin, temel jimnastik hareketlerinin ve atletizmin birleşmesiyle oluşmuştur. Antrenmanlar rutinden uzak, her gün değişen, her sınıfta katılımcılarının en iyisini yapabilmeleri için motive eden, katılımcının deneyim ve fitness seviyesinden bağımsız olarak herkese uygun olan egzersizlerden oluşur.

Diğer antrenman şekilleriyle kıyaslandığında, fonksiyonel hareket odaklı antrenman yapmak, vücudumuzu son derece orantılı bir şekilde, kısa sürede değiştirir.

Eğer tepeden tırnağa iyi görünümlü, atletik ve sağlıklı bir fizik istiyorsanız Crossfit tam size göre.